Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Monday 19 November 2012

Lasagna

Ni cerita 2 bulan lepas, sebelum kami ke Seoul,
baru terhegeh-hegeh nak update..he..he..
Maklumlah sekarang selalu sangat gantung periuk,
tu yang tak ada entry masak-masak.

Resepi ni saya skodeng kat Blog Cahaya Cinta ku
Simple & sedap..
Cuma saya kecikan portion tu, ya lah yang makan 2 orang aja.
Bukan makan banayk sangat pun..he..he..

Ni saya beli kat Giant.
(sebab situlah tempat belanja tu yang tau kat Gianta aja ada ha..ha..)

Kiri, lasagna disusun dibawah sekali sebelum ditaburkan inti daging,
Kemudian tuangkan sos putih & taburkan cheese.
Ulang balik proses tadi dan buatlah beberapa lapisan ikut suka

Saya letak bay keaves untuk dapatkan bau yang harum..
Kanan, siap untuk dibakar

Tarraaa.... tu dia..
Saya suka makan masa panas-panas.
Masa cheese tu boleh ditarik tarik,
Makan dengan sos dengan air barli kegemaran saya memang wallah 

Thanks ya cahaya cinta ku kongsi resepi yang sedap ni.


1 comment:

munna said...

sedapnya... blm pernah buat lasagna... boleh cuba lepas ni....heheh klu rajin