Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Thursday 18 April 2013

Pengantin baru...?

Dah nak 5 bulan masih kira baru lah kan.
Almaklumlah kan mood nak update blog sebelum ni kelaut.
memang MALAS sangat jadi banyaklah entry terperam.

Ni cerita adik lelaki saya nikah bulan 12 kelmarin.
he..he..lama gilakan cerita ni..
tak apalah layan ajalah ek.
Memang bnyak entry terperam lepas ni.

Adik lelaki nikah.
Tapi nikah kat rumah saya.
tak ada apa yang pelik... 
Sebab adik perempuan saya dulu pun nikah kat side lelaki (Singapura)

Ni sebahagian gambar, baki yang beratus gambar dalam camera lagi malas nak ambik dari sana.
(kan dah kata memang tgh malas ha..ha...)

Majlis ni simple aja, jemput sekampung aja.

Semoga adik saya dan pasangannya bahagia sampai akhir hayat.
kami semua doakan yang terbaik amin..amin...

Nikah
Masa ni saya masih gigih kat dapur hi..hi..

Bila Puan Tam disarungkan cincin he..he..

Mood gedik

Pengantin lama tumpang sekaki 

Long doakan Tam & Lin bahagia ke akhir hayat amin..amin...





No comments: