Related Posts with Thumbnails

Thanks yang Jadi Followers blog Ni...

Tuesday 20 September 2011

Kempen RM 10 seorang

Bantuan untuk Puan Ramlah yang memerlukan dana untuk suaminya Encik Amir masih belum berakhir
Saya dengan rendah diri dan dan dengan rasa hormatnya sangat mengalu-alukan sumbangan dari semua
sahabat-sahabat yang sangat saya kasihi..
Saya bersama Grup Ukhwah mengadakan kempen RM 10 seorang. Jika ada yang mahu memberi lebih sangat dialu-alukan..
Sahabat-sahabat saya mari kita membantu Puan Ramlah dan suaminya Encik Amir.
Mudah-mudahan dengan bantuan Sahabat-sahabat saya beban Puan ramlah dapat dikurangkan...
Insyallah...


Tolong saya panjang-panjangkan kempen saya di blog sahabat-sahabat ya..
Mudah-mudahan sahabat-sahabat saya yang saya kasihi diberkati allah dan di limpahkan rezeki yang banyak
Amin..Amin...

Blog Mak Dara yang membantu kempen kami Kempen RM 10 seorang



No comments: